Výměna a vrácení zboží

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.


Výměna a vrácení zboží

1. Jak můžu vrátit objednávku?

Zboží můžete vrátit během 30 dnů od data vyzvednutí zásilky. Chcete-li objednávku vrátit, postupujte podle následujících kroků:

Vyplňte internetový formulář pro vrácení zboží (nezbytné je uvedení čísla objednávky ČERNÉ SKLO). Na váš uvedený email vám bude odeslán přidělovací kód pro možné vrácení zboží.

Objednávku s vráceným zbožím zabalte pokud je to možné, použijte k tomu původní obal (prosíme odstranit původní štítek).

Po té se už jen stačí zastavit na jakékoliv pobočce ZÁSILKOVNA, kde nahlásíte přidělený kód a balíček předáte.

V případě jakýchkoli dotazů obraťte se na zákaznický servis. E-mail: info@cernesklo.cz

O doručení vraceného zboží Vás budeme informovat e-mailem. Peníze obdržíte zpět do 14 dnů od doručení vráceného zboží.

2. Je vrácení zboží zdarma?

Nabízíme vrácení zboží zdarma. V případě jakýchkoli dotazů obraťte se na zákaznický servis. Email: info@cernesklo.cz

3. Můžu vyměnit zboží?

Zboží zakoupené na našem eshopu lze vyměnit. Pokud si přejete produkty vyměnit, prosíme informaci uvést ve formuláři nebo se obraťte se zákaznický servis. E-mail: info@cernesklo.cz


4. Do kolika dní po vrácení zboží bude částka připsána zpět na můj bankovní účet?

Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od data doručení vrácené zásilky. O přijetí a zaevidování vrácení vás budeme informovat e-mailem.

Platba Vám bude vrácena stejným způsobem jako byla objednávka uhrazena, pokud jste výslovně nesouhlasili jinak; v žádném případě Vám v důsledku této náhrady nevzniknou žádné poplatky.

Platba může být pozastavena až do obdržení vrácených produktů nebo poskytnutí důkazů o jejich vrácení, podle toho, co nastane dříve.